Пошук по блогу

пʼятницю, 11 серпня 2017 р.

Оригінальна поличка для кухні від Наді BlackBerry.

Привіт усім!
З вами BlackBerry. Як не дивно, але я сьогодні без блокнота =) Та все ж не з "пустими руками"
Скажіть мені, господиньки, де в оселі ви проводите найбільше часу? А якщо не найбільше, то все ж значну його частину - звичайно ж на кухні) Особливо зараз, у сезон заготовок на зиму: солінь, маринувань та вареньок.
От я захотіла трохи прикрасити свою невеличку кухоньку - придумала таку собі кухонну міні-поличку. Вірніше планшетку для записів із кишенькою. 



Списки покупок на холодильнику так і не прижились - там лише магніти. А сторонніх предметів на столі, робочій зоні я жах як не люблю. Проте, часто виникає потреба щось раптово записати: рецептик, списочок, меню на день чи просто побажання гарного дня)
Так і виникла ідея зробити таку от конструкцію: дощечку з папірцями і кишеньку, де можна скласти різні дрібнички: папірці, ручку й олівець, чеки з магазина і цукерок "на потім"...
Отака нехитра конструкція - зате хороша, на мою думку, функціональність. А продукти ROSA TALENT, зокрема колекція  Recipe Book, яка нещодавно поповнилась тематичними трафаретами ,допогла втілити ідею у всій красі.





Чипборд також із даної кулінарної колекції: цей гарбузик приглянувся мені одразу)
Багато чипборду із гравіюванням. Це дає цікавий ефект у роботі: фарбуємо у темний і "затираємо" сухим пензлем світлою фарбою або навпаки. Тоді борозки гарно проявляються. Свій гарбузик я ще злегка покрила золотистою фарбою-металік.
Та і в чистому вигляді такий чип виглядає досить ефектно.



Ще раз у "повний" розмір)


А ось мій витвір в ділі. Навіть встиг уже з'явитись короткий список покупок=)



Іщще трохи про колекцію, яка заполонила мою уяву й надихає творити кухонні штучки.
Папір двусторонній високої якості у цікавій палітрі. Налічує 9 листів, серед яких є фонові листи, картки та картинки для вирізання й цікаві написи. Усе гармонійно поєднується між собою.



Трафарети, як усі від ROSA Talent, самоклеючі. Є у чотирьох варіантах: фоновий(має два фони), бордюрний(три різних візерунки), картинки(серед яких також є мій улюблений гарбузик=) та надписи. Зверніть увагу, на лист із різними візерунками являється не цілим, а кількома окремими трафаретами, що на мою думку дуже зручно в експлуатації.


Чпборд Recipe Book взагалі не залишить нікого байдужим, адже до колокцеї входить 8 наборов, серед яких написи українською та англійською мовами, зображення продуктів харчування та посуду. 



Дякую за увагу і по секрету скажу, що попереду вас чекає ще багато кулінарної "смакоти" від наших дизайнерів!


1 коментар: